cheerios آلمان نزدیکی استفاده ناتو بزرگراه

cheerios: آلمان نزدیکی استفاده ناتو بزرگراه آلمان هرکولس استرالیا

گت بلاگز لرستان چگونه عالی ترین وعده سحری را بخوریم؟

بدن انسان کربوهیدراتها را به آهستگی هضم می کند که آزاد کردن تدریجی انرژی طی ساعتهای روزه داری کمک می کند.

چگونه عالی ترین وعده سحری را بخوریم؟

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ متخصصان تغذیه تأکید دارند که جهت وعده سحری باید از غذاهای متنوع مانند هیدروکربوتها، فیبرها و پروتئین های کم چرب استفاده کرد.
بدن انسان کربوهیدراتها را به آهستگی هضم می کند که آزاد کردن تدریجی انرژی طی ساعتهای روزه داری کمک می کند.
کربوهیدراتها در غذاهای سرشار از فیبر مانند نان و فطیر های تهیه شده است از غلات کامل وجود دارد.

عبارات مهم : انرژی

شیر و میوه را در برنامه سحری خود بگنجانید لیکن گزینه خوبی است ،شما می توانید بادام و آجیل های بدون نمک را جهت زیاد کردن پروتئین به سفره سحری خود اضافه کنید.
از استفاده ازغذا های روغنی و چرب هنگام سحری، به خاص در روزهای گرم خودداری کنید لیکن حاوی مقادیر زیادی انرژی و کالری است که موجب زیاد کردن ترشح عرق و اختلال در فعالیت دستگاه هاضمه می شود.
در سحر از غذاهای سرشار از پتاسیم استفاده کنید لیکن در جلوگیری از تشنگی در وقت روزه داری نقش دارد. موز، شیر،خرما و کشمش خشک عالی ترین خوراکی های حاوی پتاسیم است.
در سفره سحر از گذاران نوشیدنی های گاز دار جلوگیری کنید لیکن باعث سو هاضمه می شود به جای آن از آب و آبمیوه های بافایده استفاده کنید.
برای جلوگیری از تشنگی یا گرسنگی طی روز، در وعده سحری از نمک و شیرینی جات استفاده نکنید .
انتهای خبر / د

واژه های کلیدی: انرژی | جلوگیری | پروتئین | استفاده | وعده سحری | ماه رمضان | تغذیه سالم |

چگونه عالی ترین وعده سحری را بخوریم؟

چگونه عالی ترین وعده سحری را بخوریم؟

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog